Arbeidsgivere kan nå opprette digitale avtaler om tiltak

09.02.2021
Nå kan også du som arbeidsgiver opprette en digital avtale om arbeidstrening eller lønnstilskudd.
Når deltakeren, arbeidsgiveren og NAV er enige om å starte et tiltak, kan enten NAV eller arbeidsgiveren nå opprette en digital avtale. 

Den nye løsningen gjør det enklere å inngå avtaler om tiltak, og arbeidsgiverne blir mer selvbetjente. Arbeidsgiveren kan selv starte prosessen med å inngå en avtale, og er ikke avhengig av å vente på at NAV oppretter avtalen. NAV-kontoret som deltakeren tilhører vil få beskjed om at det er opprettet en avtale, og vil kunne fylle ut avtalen videre.

Den nye funksjonaliteten erstatter samtidig søknad om lønnstilskudd i Altinn, og alle avtalene blir nå inngått i samme løsning.

Les mer
Til nyheitsarkivet

Sjå eit gratis IA-Webinar

Siste nyheiter
digital sykmelding ill 2Tilskudd til ekspertbistand
16.02.2021
nav logo murveggArbeidsgivere kan nå opprette digitale avtaler om tiltak
09.02.2021
stami noa2Lær meir om arbeidsmiljø
08.02.2021
logo_nav
Kurs og aktivitetar

Meld deg på nyheitsbrevet

Sjå eit gratis IA-Webinar

Siste nyheiter
digital sykmelding ill 2Tilskudd til ekspertbistand
16.02.2021
nav logo murveggArbeidsgivere kan nå opprette digitale avtaler om tiltak
09.02.2021
stami noa2Lær meir om arbeidsmiljø
08.02.2021
logo_nav
Kurs og aktivitetar

Meld deg på nyheitsbrevet