Ny løsning for å inngå avtale om lønnstilskudd

02.09.2020
1. september ble det lansert en ny måte å inngå avtale om midlertidig og varig lønnstilskudd.
Avtalen er en trepartsavtale hvor arbeidsgiver, deltaker og NAV fyller ut, ser over og godkjenner avtalen i samme løsning i sanntid. Når innholdet i avtalen er ferdig utfylt skal alle parter godkjenne avtalen.

NAV oppretter avtale
Når deltakeren, arbeidsgiveren og NAV har blitt enige om å starte et tiltak, oppretter NAV en digital avtale. Deltaker og arbeidsgiver vil få tilsendt en lenke fra NAV når det er klart for å logge inn på avtalen.

Les mer
Til nyheitsarkivet

Sjå eit gratis IA-Webinar

Siste nyheiter
asheimIA-verktøy: Arbeidsmiljøportalen
24.08.2021
portalen 5Video om Arbeidsmiljøportalen
17.08.2021
syk mann illHvordan følge opp sykmeldte?
16.08.2021
logo_nav
Kurs og aktivitetar

Meld deg på nyheitsbrevet

Sjå eit gratis IA-Webinar

Siste nyheiter
asheimIA-verktøy: Arbeidsmiljøportalen
24.08.2021
portalen 5Video om Arbeidsmiljøportalen
17.08.2021
syk mann illHvordan følge opp sykmeldte?
16.08.2021
logo_nav
Kurs og aktivitetar

Meld deg på nyheitsbrevet