Raskt svar på Arbeidsgivertelefonen

08.11.2017
NAVs Arbeidsgivertelefon 55 55 33 36 svarer på alle typer spørsmål fra arbeidsgivere. Målsettingen er at alle henvendelser skal besvares på 45 sekunder.
Arbeidsgivertelefonen2
NAVs Arbeidsgivertelefon 55 55 33 36 er betjent hver dag mellom kl. 08.00 og 15.30.
Har du spørsmål, men ikke funnet svar på nav.no/bedrift så kontakt Arbeidsgivertelefonen.

Tjenesten samler de mest etterspurte tjenestene fra arbeidsgivere på ett nummer. I størst mulig grad skal alle henvendelser fra arbeidsgivere løses ved første kontakt.

Arbeidsgivertelefonen får flest henvendelser på:
  • Spørsmål om sykefravær og oppfølgingsplanen for sykmeldte
  • Refusjoner og tiltaksøkonomi
  • Utlysning av ledige stillinger
  • Spørsmål om rekruttering, permittering og omstilling
Arbeidsgivertelefonen informerer og gir generell veiledning, men driver ikke med saksbehandling. Tjenesten kan sette deg i kontakt med rett person i NAV ved behov.
Til nyheitsarkivet

Sjå eit gratis IA-Webinar

Siste nyheiter
asheimIA-verktøy: Arbeidsmiljøportalen
24.08.2021
portalen 5Video om Arbeidsmiljøportalen
17.08.2021
syk mann illHvordan følge opp sykmeldte?
16.08.2021
logo_nav
Kurs og aktivitetar

Meld deg på nyheitsbrevet

Sjå eit gratis IA-Webinar

Siste nyheiter
asheimIA-verktøy: Arbeidsmiljøportalen
24.08.2021
portalen 5Video om Arbeidsmiljøportalen
17.08.2021
syk mann illHvordan følge opp sykmeldte?
16.08.2021
logo_nav
Kurs og aktivitetar

Meld deg på nyheitsbrevet